søndag 30. juni 2013

Cupcakes til konfirmasjon og seiltur


Først i juni bakte jeg til konformasjonen til søskenbarnet til kjæresten.
Jeg fikk frie tøyler ang smak og pynt, noe som passer meg yppelig ;)

Bakte 40 stk, og alle var med sjokolade og banan smak - den smaken jeg har fått mest skryt for (og liker best selv :P)

Lagde 10 stk med hvite prestekrager med lilla midten, siden noe av pynten på bordet skulle være lilla.
Lillafargen er noe mørkere enn på bildet. Frostingen er med sjokoladephiladelphia. 


Pynten på disse er de jeg ble mest fornøyd med.
Lagde 10 stk av disse. Har laget disse helt fra bunnen av, ikke brukt noe utstikkere eller no, kun inspirasjon fra nettet. Syns de ble kjempe fine, Og det som var morsomt var at det viste seg at konfirmanten hadde hvit skjorte og lilla slips :) Snakk om klaff!
Disse har samme frosting som de forrige


Bare et ekstra lite skytebilde :)


Disse blomstene har jeg laget en del av og på en måte blitt mitt "varemerke".
Valgte å lage de i blått, da det er en vanlig "guttefarge", og det skulle være noe blått i serviettene.
Frostingen på disse er med vanlig philadelphia.
Lagde også 10 av disse.


Så til slutt lagde jeg 10 med hvite og blå roser. Disse tror jeg nok at jeg bare hadde flaks med, for jeg har prøvd og feilet ved flere anledninger for å prøve å få de rette forholdene mellom blått og hvitt.
Men disse ble jo søte da :)
Samme frostingen som de forrige.


Så slik så altså de fire ulike typene ut. Må si meg meget fornøyd med utseende. Og med tanke på at jeg ikke satt igjen med noen til slutt, så regner jeg med at de falt i smak hos de andre også ;)


~oOo~

Etter konfirmasjonen var vi mildt sakt svett var topp til tå, så da passet det perfekt å ta årets første seiltur med svigers
Er det noe som er penere enn Nord-Norge?
Nope!


Hils på min fantastiske svigerfamilie 
Beste som finnes
(linselusa i høye hjørnet kan du se bort ifra :p han er bare opptatt av å ødelegge et ellers fint bilde! les: linselusa er da kjæresten)


Ser at jeg ligger litt etter med oppdateringa her, så får prøve å ta det litt igjen de nærmeste dagene.
Ønsker dere en fortsatt fin søndag, og så "snakkes" vi snart :o)

2 kommentarer:

  1. Nydelige muffins:) Moro når man kan lage noe som ingen andre har.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja jeg storkoser meg når jeg baker cupcakes og lager pynt :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...