mandag 22. april 2013

Shoppingrunde ♡

I dag har jeg fri, og fikk lyst til å ta meg en liten shoppingrunde, da det er år og dag siden sist.
Siden jeg nettopp har fått meg kjøkkenmaskin, så ble det selvfølgelig bare baketing jeg endte opp med.


Tok turen innom Panduro og kjøpe meg flere paletter, en "fluffy" malerkost som jeg skal bruke til å drysse på glitter med og hvit sukkerpasta.
Den lilla fondanten var Silje snill å kjøpe til meg i Oslo og sende oppover, da jeg ikke kunne finne mørk lilla her oppe, og fordi det ikke fristet å betale 84,- i frakt for noe som kostet 49,-
Så takk for det Silje :)


Passet helt perfekt at ebay-bestillingen min kom idag.
500 brune cupcakesfromer.


Tok også turen innom Jernia og handlet inn div som jeg var fri for.
I tillegg kjøpte jeg to nye tipper #2A og #1E. Gleder meg til å prøve de
Kjøpte også rose-utstikker. Så nå skal jeg prøve meg på å lage fondantrose 



Resten av dagen blir nok tilbrakt her: 


I sofaen med en god kopp te i min fine mariuskopp (Takk Tone Malen ) og strikking.

Hva driver dere med idag?
Ha en super mandag!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...