onsdag 1. mai 2013

Endelig ble det vår

Endelig kom våren til nord.
Solen varmer godt nå, og snøen bare renner bort.
I helgen var det et nydelig vær, så den ble brukt til fjærakos, grilling og soling.


Et sikkert vårtegn er at man ser noen stå på bergene å fisker.


Løksa er og blir mitt paradis. 


Det ble selvfølgelig baking i helgen. 
Måtte jo teste ut min nye kjøkkenmaskin :)
Jeg fikk også ryddet litt i kakepynten min. Greit å ha alt på en plass.
Brukte ei eske ment for perler fra Panduro.


Koste meg med å lage litt ulike vårblomster


Og slik ble mine vårblomster.
Vet ikke om det vises på bildet, men mindt i disse har jeg hatt litt glitter. det gjorde seg.
Testet også ut ny topping på disse. Brukte sjokolade philadelphia i stede for vanlig.
Det ble bare nydelig!


Prøvde meg litt frem på fargekombinasjoner. 
Synes blå og lilla ilag ikke ble så værst.


Det ble 24 cupcakes, og de overlevde ikke 24 timer en gang :)
Alle ble spist opp, og fikk mye skryt.
Lite som gir mer mersmak enn det :)



Kjolen begynner å ta form. Bakstykket er ferdig, så tenkte å få ferdig forstykket idag og montere den i morgen.
Har nattevakt denne uken, så da er det greit å ha noe å puske med innimellom.
Er litt usikker på når det gjelder å plukke opp masker til halskant og ermehullskanter..
Noen som har noen tips ang det? Er det bare å plukke opp?
Noen tips for å få det pent?


 

Hjerteteppet ligger godt nederst i strikkeveska
Strikker en runde i ny og ne.
Koselig innimellom-strikk. Men tviler på det blir ferdig med det første.


Er det blitt vår hos deg?

Ha en super onsdag alle sammen

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...