søndag 21. april 2013

Jeg må være verdens heldigste ♡


I går (lørdag) ringte svigermor og sa at hun kom en tur til Narvik på besøk, og jeg ble med en gang litt lei meg, da jeg skulle på jobb og ikke kom til å møte henne. Men jeg dro på jobb og sa de måtte kose seg.
Før jeg dro ble det litt snakk om hvor mye jeg hadde klart å spare til Kitchen Aid maskinen jeg ønsket meg osv, og det var noe snakk om at hun skulle se litt og kanskje legge ut resterende. Men dette synes jeg hørtes bare for godt til å være sant, så jeg valgte å ikke høre så mye på det..

Mens jeg var på jobb fikk jeg melding hos svigermor med et bilde av en rosa slikkepott med cupcake på der det sto at de var fri for den rosa maskinen, men at de skulle få den inn til uken, og at jeg fikk slikkepotten i bygave. Jeg ble kjempe glad for slikkepotten, og tenkte ikke så mye over det med maskinen, da jeg alikavell mangler en del penger til å få rå til den.

Da jeg kom hjem syntes jeg kjæresten var så rar. Han sto å stirret på meg med et lurt smil... Jeg gikk i stuen.. Og der møtte det meg et tårn av esker, og på toppen sto ipaden med svigermor på facetime.
La meg fortelle dere hva disse gale mennenskene hadde funnet på.

De hadde kjøpt meg disse tre rosa bollene som jeg har ønsket meg ♡


Selvfølgelig lå den fine slikkepotten der ♡


Og så min, mine damer og herrer! 
SE HVA SOM STO DER!


En super fin, übersøt, fantastisk ROSA Kitchen Aid kjøkkenmaskin!!!


Den er så nydelig, perfekt og akkurat slik jeg hadde forestilt meg ♡


Gleder meg såååå mye til å lage en haug meg cupcakes med denne!
Absolutt toppen av lykke! ♡


Se på denne sammlingen av rosa herligheter ♡


Tusen takk Liv. Jeg kan ikke forklare hvor overlykkelig jeg er og hvor glad jeg er i deg ♡
Vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene dette!
Skal hive meg rundt å lage et fjell av deilige cupcakes til deg ♡

I U

6 kommentarer:

  1. Før at du e den du e, å fordi du fortjener det ;o)
    Ååå angående det fjelle ;o)
    la meg få en smak nå å da (bikiniformen) ;o)
    Glad i deg, klæm

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er fantastisk! Skal fore deg med litt og litt cupcakes sånn at vi ikke ødelegger bikiniformen ;)
      Gla i deg åsså <3 klæm

      Slett
  2. Du e verdens heldigste.Gratulerer.Super svigermor du har. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er absolutt heldig, siden jeg har verdens besste og snilleste svigermor <3 :)

      Slett
  3. SÅ herlig og så GØY!
    Nydelig maskin forresten ;) Deilige farge!

    KOS deg og ha en fin kwell og ei flott uke ;)

    Vibbedille ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja jeg tror ikke jeg har landet helt enda :)
      Ha en super søndag og ei ny flott uke :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...