onsdag 10. april 2013

Cupcakes til noen som fortjener det


Sist helg fikk jeg lyst til å lage cupcakes til to seg syntes fortjente det.
Så da satte jeg med ned å laget pynt i sukkerpasta. Det er som tarapi for meg, jeg drømmer meg bort og timene bare flyr.


Slik ble resultatet av timene. Jeg laget også noen små gule blomster av royal icing.


Og slik ble cupcakesene.


Den ene av de som jeg følte fortjene noen cupcakes er min kjære pappa. han hadde brusdag 8 april. Jeg laget disse med snøkrystaller til han fordi han bruker mye av sin tid på å brøyte til seg selv og sine naboer. Så jeg tenkte det var en morsom liten detalj.


Den andre personen jeg følte fortjente en oppmerksomhet er en veldig god kollega, som også var min veileder da jeg var lærling. Hun er for tiden sykemeld, og jeg følte hun trengte en oppmuntring.


 Jeg synes det er morsomt å kunne glede andre med noe jeg elsker å gjøre.




Ellers må jeg få takke alle som tar turen innom her, og en stor takk til alle dere som legger igjen fine ord

Nå skal jeg legge sjalet jeg har strikket ferdig i blødt og så teste ut mitt nye blokkesett.

Ønsker dere alle en fin onsdag!

9 kommentarer:

  1. Elise Forøysund10. april 2013 kl. 18:31

    Du er så flink Lena, en fryd å se på alt du lager :D

    SvarSlett
  2. Veldig lekre cupcakes, fikk lyst å smake ;)

    SvarSlett
  3. Fantastiske cupcake!
    Gir meg presentasjonsangst med tanke på fredagens cupcake som skal lages til Jr hehe

    KOS deg og ha en flott kwell!

    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D det må du jo ikke ha! Trur du får det til, så lett som bare det :) og det er bare å spørre om du skulle trenge hjelp eller tips

      Slett
  4. kjempe fine cupcakes,smaker sikkert nydelig også :) Kjempe flink er du :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...