søndag 31. mars 2013

Mine prosjekter ♡


Jeg har en litt lei tendens til å starte flere prosjekter på en gang, da jeg ofte blir litt lei av langsiktige prosjekter, og må ha noe som tar kort tid å pusle med inni mellom.
Tenkte jeg skulle vise frem hva jeg driver med for tiden.


Jeg la opp til et Shetland Lace Shawl i Nordlys med regnbuefarger. Så langt synes jeg fargene er veldig fine, og gleder meg veldig til å se hvordan det blir videre. Strikkes på rundpinne nr 3,5.


Har alltid ei kopptue tilgjengelig, da dette er veldig enkelt tv-hekling, og man ikke trenger å tenke.


Så var det denne kjolen da. Jeg er kommet så langt at jeg skal dele til for- og bakstykke, men det har liksom stoppe litt opp for meg her. Satse på at lysten snart kommer tilbake.


Denne vinposen er jeg litt usikker på om jeg skal strike ferdig eller rekke oppe. Synes ikke mønstret kom så godt frem som jeg hadde tenkt.... Får se hva jeg finne ut.

~ o0o ~

Ja, det var mine prosjekter, nå er det bare å hive seg rundt å få de ferdig :)
Hvilke prosjekter driver du med for tiden? 
Ferdigstiller du dine prosjekter før du begynner på nye, eller e du som som og begynner på mange samtidig?

Ha en fortsatt fin søndag

6 kommentarer:

  1. Fine prosjekter Lena :) Æ er også litt sånn..... Akkurat no har æ bare ett par lester, en kopptue og en topp på pinner, og har i noen dager tenkt på at æ skulle lagt opp til en kopptue også. De er så toppers, og de æ har er endel utvasket rett og slett B-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Synes det er veldig greit å ha flere ting å veksle mellom, bare jeg klare å gjøre de ferdig :p
      Hjemmelaga kopptuer er absolutt de beste. Fått flere komplemanger på mine :)

      Slett
  2. Ka e oppskrifta på de kopptuen? Hekla eller strikka du de? Forrestem translate knappen din funka ikke. Ikke min heller :( Ane ikke koffer, men måtte sjekke din å, siden min ikke funka...

    SvarSlett
    Svar
    1. De e hekla, fastmaske, heklekrok nr 3,5 el. 4.
      okey, har ikkje testa den, da har væll blogspot prblema me den.

      Slett
  3. Så produktiv du er :)
    Kjolen ser kjempe søt ut! Gleder meg til å se når du er ferdig med den.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Ja jeg gleder meg litt til den er ferdig. Spent på resultatet :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...