lørdag 30. mars 2013

God påske

Da har jeg hatt en liten påske ferie, men nå er det tilbake til den "harde" hverdag i form av jobbhelg.
I år var jeg så heldig å få hele tre påskeegg (må jo ha vært ekstremt snill :D)
Fikk et stooort gullegg fyllt til randen hos min kjære, et litt mindre hos mamma og det siste (som jeg ikke fikk tatt bilde av), fikk jeg hos min kjære svigermor 


Har fått bedrevet litt påskeaktiviteter i påsken også.
Torsdagen dro vi ut på isen og hadde en liten familiær fiskekonkurranse.

Min kjære sto for borring av hull.


Været var litt skiftene, men inni mellom tittet sola frem


Jeg, mamma og kjæresten tjyvstartet fiskingen litt før de andre kom :)


Slik så det ut da alle var kommet (trykk på bildene for å å få de større)


Ingen påske uten ei svartsvidd pølse !


Meg og min kjære


Og så, min damer og herrer! Sjekk ut fangsten min! Svære greier. Den var så stor at da jeg dro den opp var den ferdig frossen, noe som tyder på at den har nok sotte på kroken lenge uten at jeg har merket det :p


Den totale fangsten:
Jeg fikk den øveste, kjæresten den neste, og mamma endte opp med 2 veldig fine.

Jeg stakk av min prisen for minste fisk :D


Vi har også vært en del hos mine svigerforeldre.
De har nok den søteste katten jeg vet om!
Er han ikke fin?


~ o0o ~

Noe som også har tatt opp mye av min tid i det siste er disse bøkene jeg fikk i bursdags gave.
Man blir farlig fort hektet og timene bare flyr.


Disse to nøstene med Nordlys fra Viking bare måtte ble med meg hjem fra Finnsnes.
Nydelige farger.


Og som vanlig har det blitt noen kopptuer inni mellom
De er som alltid heklet i gjesdal bomull sport, som er min favoritt bomulls garn.
Heklet med heklekrok nr 3,5



Håper dere har en fortsatt fin påske

4 kommentarer:

  1. Her var det mye kjekt og flotte kopptuer. Alt det gode i egget, varer vel ei stund eller spiser du det opp i påsken. Litt utskeiing har det blitt her og, men minimalt i forhold til det som egga dine inneholder hehe.
    Så kjekt dere hadde det på isten da. hii, ferdig frosen fisk på kroken, den ahr eg ikkje hørt om før. Ha ei fin arbeidshelg da. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Innholdet i eggene holder meg nok med lørdagsgoder for en stunde :)
      Hva som skjedde med fisken min er jeg litt usikker på, mulig den ble brukt til agn :P
      Tusen takk, har siste natta i natt og så er der to dager med fri før det er to netter igjen :) Klem

      Slett
  2. Aiaiai! Tre påskeegg da, det må jeg si er storfangst:-D
    Gjør vel litt opp for arbeidshelg også det?
    Isfiske ser moro ut, gratulerer med fiskefangsten: fikk katten din lille?
    Garnet har jeg også sett på men ikke prøvd enda, spennende!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja mulig det er karma fra i fjor, da jeg gav tre påskeegg og ikke fikk noen tilbake :)
      Katten fikk nok ingen fisk, hadde jeg fått litt mer (og litt større) så hadde han nok fått :)
      Nordlys er et veldig pent og godt garn å strikke sjal med. Har begynt på min 3. nå :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...