tirsdag 26. mars 2013

Bursdagsfeiring og påskecupcakes

Min kjære hadde bursdagen den 20 mars. Da måtte vi feire litt, så vi dro på kinarestauranten og spiste nydelig mat. Han virket veldig fornøyd med dagen


Min kjære tante Janne spurte om jeg kunne lage påskecupcakes til henne, så da måtte jeg gå litt i tenkeboksen, samt ta meg en runde på nettet for å få litt inspirasjon.


Jeg prøvde meg på noen gule doble blomster, litt usikker på hva dette er slags blomst...
men gul er de i allefall :)

 

Etter å ha sett "Hele Norge Baker" på Tv3, så måtte jeg bare prøve meg på solsikker.
Kan ikke si jeg ble hellt fonøyd med de, men øvelse gjør mester, så neste gang skal jeg nok klare å få det litt bedre til.


Så slik så det ferdige resultatet ut. Ble da litt påskeaktig.
Og tante Janne ble kjempe fornøyd, og det var jo det viktigste.


Ellers så har de fleste strikkeprosjektene mine stoppet helt opp. Jeg finner ikke tid til de mellom baking, jobbing og kjøring mellom Narvik og Salangen. Men nå blir det en liten pause fra bakingen, så må nok lete frem bunningen igjen, hvis ikke sola får lokket meg ut da ;)

~ Ha en forstatt fin tirsdag ~ 

5 kommentarer:

  1. For noen flotte cupcaks. Dei var stilige begge sortene. Du må da finne tid til strikking vennen. Det rekker man alltid litt av hehe. Både ute og inne. Eg gjer i alle fall det.
    God påske til deg og din kjære

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja, jeg må nok ta meg litt i nakkeskinnet å ta meg tid til strikking :)

      Slett
  2. For noen flotte cupcakes! Ser ikkeno galt i solsikkene jeg nei, flotte er de!
    Og så bra at det ble en vellykket bursdag:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Ja han var veldig fornøyd med feiringa ;)

      Slett
  3. ÅH! Så nydelige cupcakes! Jeg har sett bladd med bakover å sett det du har laget, og jeg er helt overveldet. Du er jo proff! Dette må du gå videre med!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...