tirsdag 14. mai 2013

Den travle årstiden

For en utrolig travel årstid denne våren er.
Dagene bare flyr, og jeg vet ikke helt om jeg klarer å henge med.
Men innimellom alt har jeg hatt litt tid til å nyte det fantastiske været vi har hatt de siste dagene.
Dere kan si hva dere vil, men det er nord-norge som er penest!


Trykk på bildene for å få de større.

Begge bildene er tatt på Mortebergan.
Nydelig.


 

Mamma har vært en tur i Kristiansand i konformasjon, og kom hjem med disse herlighetene
Gleder med til å ta det i bruk.


 Kitchn har 30% på glassbollen til KitchenAid maskinen denne måneden, så den måtte jeg selvfølgelig kjøpe meg.
Den er allerede tatt i bruk. Nydelig.


Fineste Elise hadde bursdag 7 mai, og i den annledningen måtte jeg selvfølgelig bake cupcakes.
Det ble rose-cupcakes med to ulike rosafarger.
Jeg tror hun ble fornøyd :)


Hadde også ei bestilling på 6 cupcakes med valgfri pynt, og de ble seende slik ut.
Mottaker av disse ble veldig fornøyd :)


Jeg holder på å lage pynt til en konformasjon, og ble veldig fornøyd med disse prestekragene



Kjolen er snart ferdig. Den mangler bare halskant, ermer og blomsten midt på.
Hvordan plukker dere opp masker for å få det pent?


Ellers så kommer det til å bli en del baking i ukene fremover, da jeg skal bake cupcakes til 3 konformasjoner, 2 barndåper og 3 bursdager.
 Jeg stor gleder meg! 

Ønsker dere en super tirsdag

Obs! 
Hvis du har instagram så kan du følge meg: lenakroken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...