torsdag 18. april 2013

Vinveske og nytt prosjekt

Endelig føles det som at det begynner å gå mot vår her oppe i nord. Forrige helg var det et nydelig vær, og solen sto skikkelig på. Akkurat nå er det ikke fult så pent ute, da snøen er skitten, hundeskiten kommer frem, strøsand over alt, vann vann og atter vann, osv. (Våren i by er ikke alltid så pen). Så jeg legger heller ved dette nydelige bilde fra Dyrøya, tatt fra huset til svigers. Nydelig!


Jeg har prøvd å det siste å være streng med med selv og ferdigstille de prosjektene jeg har begynt med, før jeg får begynne på nye. Det er ikke alltid like lett. :)
Men i går fikk jeg gjort ferdig denne vinvesken. Da jeg begynte på den var jeg skeprisk på om mønstret kom til å komme skikkelig frem, men jeg synes det ble riktig så pent til slutt jeg.


Da vi var hjemme i Salangen/ Dyrøya sist helg, klarte jeg ikke dy meg. Jeg måtte handle garn.
Jeg har forelsket meg helt i hjerteteppet som så mange strikker for tiden, så jeg måtte slenge meg på den trenden, selv om jeg ikke har noen å strikke til. 
Det dukker nok opp en heldig mottaker en gang :)
Valgte å strikke det i lilla lanett.
Har aldri strikket med lanett før, men har hørt mye positivt om det.
Håper det ikke endre opp som et evighetsprosjekt, siden det ikke har en deadline. 


Nå skal jeg sette meg godt tilrette i sofaen med strikking og en god kopp te.
Ønsker dere alle en super torsdag!

10 kommentarer:

  1. Nydelig vinveske. Flotte farger

    SvarSlett
  2. Godt at våren endelig kommer! Og det er jammen lurt å ta slike runder med å gjøre ferdig ting innimellom.

    Fine farger på vinvesken din, og teppet blir nok bra i Lanett. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er godt å se at også denne vinterene har en ende :) så lang liker jeg lanett veldig godt. Godt garn å strikke med

      Slett
  3. Flott vinveske i herlige farger.

    SvarSlett
  4. Blir spennende å se hvordan det teppet blir - nydelig farge!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går litt tregt med teppet, da det ikke har noen deadline :p men skal holde dere oppdatert :)

      Slett
  5. Har bladd litt gjennom bloggen din. Gud så dyktig du er! Kreativ til tusen! Stå på!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, tusen takk for det :) *rødmer*

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...