tirsdag 19. mars 2013

Cupcakes til en hver anledning

I helgen har jeg lekt meg litt med cupcakes. Testet ut litt metoder, forskjellige frostings og tiper. 
Kjæresten har bursdag i morgen, så han hadde ønsket seg Cookie Monster cupcakes, så det måtte han selvfølgelig få :)


Hadde god hjelp av fadderungen min på 8 år. Han syntes det var veldig stas å hjelpe (spesielt å spise restene av den blå toppingen).


Kjæresten ble også veldig fornøyd med rasultatet

 

Jeg testet også ut sjokoladetopping, men gud så mektig det ble. Klarte nesten ikke spise oppe en hel en, så den oppskriften må jeg gjøre litt om på.
Disse var banan og sjokolade cupcakes, og det skal jeg si deg var jummi! :)
Pyntet med sukkerpasta.


Jeg hadde fått ei bestilling på cupcakes til en gutt på 16 år, så da måtte jeg lage noen flere blå blomster i sukkerpasta, og da fikk jeg testet ut mine nye verktøy.


Og slik ble resultatet. Sjokoladecupcakes, med ostefrosting med litt glitter på og blå sukkerpasta blomst.


Håper mottaker blir fornøyd 


 Legg merke til mine fine nye merkelapper jeg har skaffet meg :)


Hva synes dere?
~ Takk for at du tok turen innom bloggen min ~
Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag

5 kommentarer:

  1. Wow! For noen flotte cupcakes! Synes de med kakemonster var morsomst og ville vel falt for de om jeg skulle velge for meg selv, men de andre er virkelig forseggjort og flotte!

    SvarSlett
  2. Du er så utrolig flink.
    De monsterene var utrolig kule :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk :D Ja kakemonstrene falt i smak hos de fleste ;)

    SvarSlett
  4. Herlig, herlig, herlig :D
    Du er utrolig kreativ og dyktig med cupcakes :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...