tirsdag 20. august 2013

Mynte fra Ib Laursen ♡

Jeg må bare vise dere mine nye favoritter.
De kommer fra Ib Laursen og er serien Mynte. Etter som jeg har forstått så er ikke dette noen nyhet, men jeg har nettopp oppdaget disse herlighetene.

☆★☆

Ib Laursen har veldig mye fint, men jeg forelsket meg helt i Mynte seien - og da spesielt det i rosa.
Ta deg en titt innom nettbutikken (HER) og blir forelsket du også

Som sakt har jeg ikke kjennt til dette merket så lenge, så samlingen min er veldig beskjeden, men jeg har lyst til å vise dere den for det ツ


Dette stettfatet var det aller første jeg kjøpte. Det stod der i butikken å ropte på meg og ville være meg med hjem. Glassklokken kjøpte mamma til meg her om dagen, og den passer perfekt på stettfatet  

☆★☆


Et nærbilde av herligheten

☆★☆


Rett og slett perfekt.
Gleder meg til å servere cupcakes på dette

☆★☆

Disse var så søte at jeg bare måtte ha dem. Var først litt usikker på hva jeg skulle bruke de til, men med et raskt søk på nett så fikk jeg mange idéer.
Manuela bruker disse titt og ofte til det meste.


☆★☆


Er de ikke super søte?

☆★☆

Disse fatene var også så søte at de bare måtte bli med meg hjem.
De minne med litt om en blomst ツ


☆★☆


Ja det var sommerens små forelskelser, håper du ble litt småforelsket selv  
Og til mine kjennte og kjære:
Julegavetips! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...