tirsdag 8. oktober 2013

Julegaver

Hvert år sier jeg til meg selv, rett etter jul, at i år skal jeg begynne med julegavene i januar.
Vell, vi er i oktober nå, og jeg kan ikke si jeg er så veldig godt i gang :p
Noen som kjenner seg igjen?

☆☆☆

I den siste tiden har det vært mye cupcakesbestillinger, så det har ikkje blitt så mye strikking, men nå har jeg tatt med selv i nakken å fått ferdig 4 par sokker, eller læssta som det heter :)


Parene er strikket i forskjellig garn som Jarbi raggi og Viking raggi på pinner nr 4,5

              

Alle er strikket i herrestørrelser, så noen heldige herremenn får jeg noen fargerike, varme pakker til jul :)

   

I skrivende stund ligger de på tørk, og skal få merkelapper på seg før de pakkes inn og legges i "julegaveesken"
Deilig å være ferdig med fire julegave iallefall :) 


☆☆☆
 Så var det bare å hive seg rundt å begynne på neste gave som da er et Shetland Triangle Lace Shawl.
Dette er skikkelig sofakosstrikking, Lett mønster som man lett kommer inn i og pent blir det også :)
Har strikket tre av dette fra før


Oppskrift finner du HER (Ravelry link?)
Jeg strikker det på pinner nr 3,5 og bruker Nordlys fra Viking.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...