torsdag 10. oktober 2013

Cupcakes til en 50års dag


En dag da jeg satt å så på tv, tikket det inn en hyggelig main med ei bestilling på cupcakes til en 50års dag.
Jeg hoppet av glede og begynnte planleggingen med en gang.
Hun hadde veldig konkrete ønsker om utseende, noe jeg liker veldig godt.
Hun ønsket sjokolade og banan cupcakes, med cream cheese frosting og turkise blomster og lilla roser som pynt. 
Og det fikk hun :)


De turkise blomstene er laget av fondant som er farget med turkis pastafasrge fra Americolor. Nydelig farge.
Blandet også inn litt CMC for at blomstene skulle holde seg harde og fine,
Frostingen sprøytet jeg på med tip 1M


De lilla rosene er sprøytet på med tip 1B og frostingen er farget med en nydelig lilla pastafarge fra Americolor


Jeg synes fargene kommer ekstra godt frem når jeg setter de annen hver i esken. Og lilla og turkis er jo farger som passer veldig godt sammen.

Fikk melding noen dager sendere om at cupcakesene hadde vært en suksess, og ingenting er jo bedre enn det 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...